چاپ سیلک اسکرین

چاپ سیلک اسکرین قدیمی ترین نوع چاپی است که بشریت آن را ابداع کرد و صنعت چاپ به کمک این تکنولوژی خلق شد .این نوع چاپ صنعتی بیش از صد سال است که در بخش های صنعتی و هنری مورد استفاده قرار گرفته و امروزه از آن برای موارد مختلفی از چاپ روی پلاستیک گرفته تا چاپ روی پارچه استفاده می کنند .

چاپ سیلک اسکرین به کمک توری های ابریشمی و فریم ( که به آن شابلون می گوییم ) و با استفاده از کاردک های مخصوص لاستیکی انجام می شود . بهترین بهره وری چاپ سیلک برای محصولاتی است سطوحی بزرگ و پهن دارند و نیاز است که روی آنها از چاپ با کیفیت بالا و حجم رنگ مناسب استفاده کرد .

این نوع چاپ به واسطه ی استفاده از توری های ابریشمی در حین اجرای عملیات چاپ صنعتی به چاپ سیلک معروف شده است و این روزها از محبوب ترین انواع چاپ میباشد.

به کمک تکنولوژی چاپ سیلک اسکرین این روزها جهشی شگفت انگیز از نظر کیفیت این چاپ را به یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین انواع چاپ تبدیل کرده است .

یکی از سوالات پر تکراری که از در طول دوره ی فعالیتمان شده است این است ” چرا چاپ سیلک اسکرین ؟ مزایای استفاده از چاپ سیلک اسکرین چیست؟ “

ما به این سوال پاسخ می دهیم . در کنار تجربه چندین ساله ی ما در  چاپ سیلک اسکرین   مزایای زیر را میتوان نام برد :

  1. کیفیت عالی به نسبت قیمت خدمت
  2. انتقال کامل رنگ و تشابه بالای محصول نهایی با تصویر اولیه
  3. طول عمر بالای محصول
  4. مقاومت قابل قبول چاپ در برابر سایش و مواد شوینده.

ما برای موارد چاپی به نسبت ساده که از رنگ بندی های مشخص درآن استفاده شده است چاپ سیلک را پیشنهاد می کنیم و برای موراد پیچیده تر با شرایط خاص پس از بررسی کار باید در مورد نوع چاپ آن سخن می گوییم .

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید .

Silk Screen Printing