چاپ روی شامپو
30
مرداد

چاپ روی لوازم آرایشی ، بهداشتی و زیبایی

چاپ روی لوازم آرایش و بهداشتی ( از قبیل روغن های زیبایی ، پاکسازی ، مرطوب کنندگی و سرم صورت ، انواع لوازم آرایشی بهداشتی مثل چاپ روی بسته بندی رژ لب ، چاپ روی بسته بندی ریمل ، چاپ روی بسته بندی پنکیک ، چاپ روی شیشه ی کرم پودر ، چاپ روی لاک ناخن و … ، چاپ روی محصولات مراقبت از ریش ، چاپ روی ریش تراش و محصولات نظافت آقایان ، چاپ روی شیشه ی رایحه ها ، ادکلن ها و عطرها ، و حتی چاپ روی شمع و موم های زیبایی و یا پکیجینگ های هدایای تبلیغاتی لوازم آرایشی ) اثر مستقیمی در جذب مخاطب نسبت به محصول شما دارد . و مثل یک  صفحه نمایش تمام عیار و ایده آل ، محصولات شما را به بهترین وجه معرفی می کند !

چاپ روی لوازم آرایشی

رابطه ی بین نحوه ی چاپ روی لوازم آرایش ، کیفیت چاپ انجام شده و ارزش مستقیم آن روی اعتماد برانگیز بودن کالا برای مشتری را نمی توان نادیده گرفت . تجربه ی ما نشان داده است مشتریان لوازم آرایشی – که اغلب بانوان هستند – دقت بالایی در انتخاب یک وسیله ی آرایشی و پکیجینگ آن دارند و در صورتی که چاپ روی لوازم آرایش ( روی پکیجینگ آن وسیله ) بی کیفیت باشد ، از اعتبار و اعتماد آن ها نسبت به آن وسیله ی آرایشی کاسته می شود.

خدمات چاپ لوازم آرایش ، در صورتی که از اعتبار و حرفه ای بودن بالایی برخوردار باشد می تواند این تضمین را بدهد که کیفیت و رونق کافی را برای فروشنده و تولید کننده ی محصولات لوازم آرایش به همراه داشته باشد .

شرکتی که توانمندی انجام  چاپ روی لوازم آرایش دارد باید مهارت انجام انواع چاپ از قبیل چاپ روی شیشه ، چاپ روی پلاستیک ، چاپ روی چوب و … را داشته باشد ، انواع چاپ ذکر شده به کمک دستگاه های چاپ تامپو پرینت و سیلک اسکرین و هیت ترانسفر انجام می شود .

چاپگرهای تزئینی چاپ روی لوازم آرایش و بهداشتی می توانند روی لوله های پلاستیک فشرده ، بطری های بدون هوا ، کوزه های خاص چوبی و سفالی ، و … به ارائه ی خدمات چاپ بپردازند .

انتقال پیام و حس به مخاطبان از طریق چاپ روی لوازم آرایش برای فعالان صنعت چاپ یکی از مهمترین و انواع راه های ترویج خدمات فروش لوازم آرایش است که ما در تسنیم پرینت آنرا به شیوه ای خاص در تمامی سفارشاتمان در نظر میگیریم .