چاپ روی بطری های شیشه ای
30
مرداد

چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه فرصت های هنری و سودآوری بسیاری را برای تجارت شما ایجاد می کند. چاپگرهای چاپ می توانند مستقیماً روی طیف گسترده ای از محصولات و بسترهای شیشه ای چاپ شوند. مشتریان همچنین می توانند به کمک آنها خالق طرح ها و موقعیت های خاص بسته بندی برای محصولات شیشه ای خود باشند .

برای بهترین نتایج ، اکیداً توصیه می کنیم که قبل از چاپ روی شیشه نسبت به شناخت نوع دقیق شیشه ، چسبندگی به سطح و شفافیت های خاص شیشه دقت شود . با کمی آزمایش و دانش شیشه ای و چاپ می توانید به نتایج عالی در سطوح شیشه دست پیدا کنید. (هنری که کارشناسان تسنیم پرینت در آن به تکامل رسیده اند )

البته ناگفته نماند که چاپ مستقیم روی سطوح شیشه ای می تواند برای بسیاری از کارشناسان حوزه چاپ صنعتی چالش برانگیز باشد.

چاپ روی شیشه در دسته بندی های مختلف :

چاپ روی بطری های شیشه ای

چاپگرهای سیلک اسکرین ، تامپو پرینت و هیت ترانسفر ما در تسنیم پرینت  به کاربران این امکان را می دهند تا به طور مستقیم روی ظروف شیشه ای ، بطری های شیشه آب میوه و آب معندنی ، شیشه های عطر ، ظروف شیشه ای غذا و بسیاری موارد دیگر تصویر یا متن مورد نظرتان را چاپ کنید. چاپ های با ابعاد کوچک روی وسایل شیشه ای استوانه ای حتی با اتصالات خاص به کمک تجربه و مهارت در تسنیم پرینت آسانتر شده است – کارخانه تولیدات محصولات شیشه ای با بطری های شیشه ای بزرگ و کوچک به کمک مهارت چاپ روی شیشه ، کاربردهای پکیجینگ شیشه ای را در کنار زیبایی برای شما چند برابر می کند و در اختیار شما قرار می دهد. تکنیک چاپ روی شیشه می تواند شخصی سازی فوق العاده بالا ، جلوه هایی از بافت جوهر و لوکس بودن ، جذابیت و حس خاص بودن را در کنار هم به محصول شما اضافه کنند.

چاپ خاص روی جواهرات شیشه ای و پکیجینگ های شیشه ای خاص جواهر

هزاران امکان برای چاپ روی شیشه وجود دارد که یکی از سخت ترین و جذاب ترین آنها چاپ بصورت شخصی سازی شده روی جواهرات شیشه ای خاص یا پکیجینگ های خاص شیشه ای است. این دسته را می توان اینگونه تفسیر کرد ، که چاپ روی جواهرات شیشه ای از قاب های شیشه ای گرفته تا غنائم شیشه ای ، جواهرات شیشه ای و وسایل تزئینی ، باید به کمک  ماشینهای ایده آل خاص چاپ صنعتی ، انجام می شود ، در واقع این نوع چاپ روی شیشه به همراه تکنیک و مهارت خاصی برای چاپ طیف گسترده ای از اقلام و اضافه کردن رنگ و جوهر به بافت ها و جلوه های پیچیده ای از جواهر است .

چاپ روی دکوراسیون شیشه ای – دکور و نمایش

چاپ روی دکوراسیون شیشه ای

اضافه کردن نام برند و یا لوگو ، جلوه های هنری و طرح های گرافیکی روی شیشه که معمولا در طبقه ی فعالیت های  یک شرکت دکوراسیون محور معمولا قرار می گیرد  را می توان با دستگاه های تامپو پرینت ، سیلک اسکرین و یا هیت ترانسفر به صفحات شیشه ای اضافه کرد. معمولا طراحان دکوراسیون برای نمایش هرچه زیباتر ، بهتر و بیشتر چاپ روی شیشه به دنبال سفارشی سازی طرح هایشان برای نمایشگاه های تجاری ، هتل ها ، رستوران ها و دکوراسیون داخلی منزل ،  نمایشگرهای شیشه ای ، پنجره ها ، درها و سایر محل های مورد نظرشان هستند . این نیاز به دستان هنرمند و توانایی کارشناسان و اعضای تیم چاپ گروه تسنیم پرینت ممکن است تا طیف گسترده ای از راه حل های چاپی را به طراحان این ارائه دهند و این یعنی می شود حتی دکمه های پنجره با فرمت بزرگ و خیره کننده ای حتی در فروشگاه ها ایجاد کرد.