plastic containers printing
30
مرداد

چاپ روی ظروف پلاستیکی

چاپ روی ظروف پلاستیکی و استفاده از محصولات پلیمری بصورت مدرن یک موضوع چالش برانگیز برای بسیاری از فعالان صنعت چاپ صنعتی است. زیرا نیاز به توان بالا در خلق محصولی مطمئن با حاشیه های امن در رعایت سلامتی یکی از موارد مهم در چاپ روی ظروف پلاستیکی است که انجام آن نیاز به چاپ خانه ای قابل اطمینان و دارای ضمانت در تضمین کیفیت است تا با چاپی باکیفیت بالا و کاری خوب ، به امکانات موجود ارزش ببخشد و به خلق استانداردی برای لوازم پلاستیکی اقدام کند . به عنوان تجربه ی چند ساله در گروه تسنیم پرینت ، با افزایش تجربه ، تکنیک و مهارت هنگام چاپ روی ظروف پلاستیکی می توان با بالا بردن سرعت ، انجام تنظیمات درست و استفاده ی درست از دستگاه به خلق اثری زیبا و طرح یا نوشته ای مستحکم رسید . یکی از روش های خلق یک اثر درست ، استفاده از جوهرهای خشک سریع در دستگاه مناسب است ، این تکنیک کمک می کند طرح یا نوشته هنگام چاپ روی ظروف پلاستیکی با کیفیتی بالا چاپ شود. همچنین امکان چاپ به طور مستقیم بر روی لبه های ظروف پلاستیکی لبه دار ممکن باشد .

چاپ روی بطری های پلاستکی

چاپ روی قمقمه ای آب

بطری های پلاستیکی مدت هاست که به عنوان ظرف مایعات در بازارهای نوشابه های گازدار ، آب بطری ، انرژی و نوشیدنی های میوه ای استفاده می شود ، بطری های پلاستیکی به دلیل خاصیت ذاتی قدرت ، انعطاف پذیری و شفافیت شان معمولا مخاطبان زیادی دارند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . بعلاوه ، بطری های پلاستیکی نسبت به بطری های شیشه ای برای بسته بندی محصولات مصرفی مانند شامپو محبوبیت بیشتری دارند .

چاپ روی بطری های پلاستیکی به کمک برنامه های تخصصی چاپ گر های تامپو پرینت و سیلک اسکرین و حتی در مواردی خاص هیت ترانسفر انجام می شود . از جمله موارد مهم در چاپ روی بطری پلاستیکی به جز دانش عمیق کنترل مواردی مثل سبک چاپ ، وزن بطری و جنس پلاستیک است . چاپ روی بطری های پلاستیکی معمولاً با استفاده از راه حل های چاپ تامپوپرینت و سیلک اسکرین انجام می شوند.

اما جدای از چالش های موجود در مبحث ظرافت ها و دقت بالای مورد نیاز برای چاپ روی ظروف پلاستیکی و چاپ روی بطری های پلاستیکی امکان اجرای آسان این نوع چاپ صنعتی ، امکان اجرا روی محصولات و خدمات بصورت قابل انعطاف و مقیاس پذیر با همه فن آوری های رمزگذاری و برچسب زدن ، هزینه پایین و سرعت عمل بالا باعث شده استفاده از این تکنیک و پلاستیک بسیار مورد استقبال قرار بگیرد .

امکان طراحی و تغییر سریع

یکی از مزایای چاپ در مقایسه با سایر تکنولوژی های علامت گذاری سرعت بالای سازگارشدن و امکان ایجاد تغییرات سریعتر از سایر تکنولوژی هاست .در چاپ صنعتی شما باید یک کلیشه برای طرح مورد نظر بسازید و سپس اقدام به چاپ کنید و از خلق کلیشه گرفته تا پالت و … همه به سرعت در کارگاه ها قابل اجراست.